2014. június 20., péntek

GAP pink csajos melegítőfelső 18-24 hós - Jelenlegi ára: 590 Ft

 
GAP nagyon csajos pink melegítőfelső eladó.
 Beleírt méret 18-24 hós, a kislányom kb. 2, 5-éves korára nőtte ki.
A nyakrésze és zsebek csinos csajos megoldással vannak megcsinálva.  
Pici hibája, hogy elötte a cipzárnál, zsebeken apro, alig látható barnás foltok vannak.  Én a keletkezésük után még ráadtam a lányomra, engem nem zavártak, szerintem nem feltűnőek, próbáltam fotózni is.  
A hibája természetesen a felső árában is tükröződik: )) 
 Ettől eltekintve, jó állapotban van a felső.  
Az ujjhosszát vállvarrástól mértem.  
Székesfehérváron személyes átvétel is megoldható.
A terméket az átutalás megérkezése után 3 napon belül postázom.
Ha 5 vagy ennél több terméket vásárolsz nálam, a postát én állom!  
*** 
Folyamatosan töltök fel USA-ban és Skandináviában vásárolt új és általunk már használt gyerek- és felnőtt ruhákat, cipőket. Érdemes hozzám benézni!  
 
Igyekszem a termékekről részletes leírást adni, kérésre mérek is.
 
Bármelyik kérdésre szívesen válaszolok!



Jelenlegi ára: 590 Ft

Az aukció vége: 2014-07-11 09:06
. GAP pink csajos melegítőfelső 18-24 hós - Jelenlegi ára: 590 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése