2014. november 30., vasárnap

Mesés alkalmi extra molett ruha EU50UK22 - Jelenlegi ára: 3 900 Ft

Üdvözöllek!
Szekrényürítést tartok, ruháim szép állapotban vannak, alig használtak.
Eladóvá vált mesés George nyári/alkalmi ruhám!
ÁLOMSZÉP,  könnyed ruha, csodás fazon!
Nagyon kellemes viselet!!!
Kellemes anyag, vékony, lenge, 2 rétegű, oldalt cipzár, mell alatt mekötős.
GYÖNYÖRŰ mintával!
Több méretre is jó lehet, azért adtam meg többet, kérlek a cm-eket nézd!!!!! !!
A ruha nagy méretű, csak hátul össze van fogva!
Méretek.:
Mell.: 2x54-63 cm
Mell alatt.: 2x 53-56 cm
Hossza. 107 cm
Anyaga.: 100 % polyészter, rugalmas
GYÖNYÖRŰ DARAB, KÁR VOLNA KIHAGYNI, HA A MÉRETED! ; )
Kérlek nézd meg a többi aukcióm is!
KÉRLEK VEDD FIGYELEMBE AZ ALÁBBIAKAT!!!!!
Az itt leírt feltételeket liciteddel részedről is elfogadottnak tekintem !!!
Mint írtam már azért van több méret megadva, mert a cm a lényeg, Én elég molett vagyok és címkétől függetelenül hordtam ezeket!
Nincs másik darab, más szín, méret, Én a saját és a tesóim ruháit árulom, amiket valami miatt nem használunk.
Csak ajánlottan postázok!
Vissza venni, cserélni nem tudom!
Leütés után 7 napon belül ki kell fizetni (természetesen meg lehet velem beszélni, későbbi fizetést, de kérlek ezt előre jelezd)



Jelenlegi ára: 3 900 Ft

Az aukció vége: 2014-12-20 21:49
. Mesés alkalmi extra molett ruha EU50UK22 - Jelenlegi ára: 3 900 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése