2014. október 3., péntek

gyönyörű hatalmas kendő- sál nézz be sok van! giga - Jelenlegi ára: 899 Ft

Kérlek mindent olvass el amit az ismerj meg oldalon leírtam : ) !! Ennek hiányában utólagos reklamációt nem áll módomban elfogadni!
Köszönöm szépen!
Rengeteg sálat-kendőt gyüjtögettem, vettem kaptam ajándékba... Most pár darabot eladnék! Válogass , vegyél többet, spórolj a postán! 3db vásárlása esetén 10% kedvezményt adok a kendőkre, vagy 5db vásárlása esetén a 6. ajándék! Kivétel a Hermés : ) természetesen!!
Meseszép gigantikus méretű!!!!! !
Cipő-táska-szemüveg és swarovski mániás vagyok. Nagyon sok olyan dolgom van amiket nem használok(vagy soha nem is használtam) így érdemes benézned , mert folyamatosan teszem fel őket.
Nem ez a munkám, így sajnos nem tudok azonnal válaszolni a kérdésekre, de igyekezni fogok!
Általam, és családom által használt jelzem HASZNÁLT termékeket hirdetek. Mivel nem boltban polcról levett((bár ott is előfordul)) így előfordulhatnak használatból adódó karcok, foltok, apró szakadás-repedés előfordulhat. Próbálok jó fotókat készíteni, így ráközelítve maximálisan visszaadja a termék állapotát!!!
Kérlek előbb kérdezz, utánna licitálj. Őszintén válaszolok, így nincs zsákbamacska.... DE utólagos reklamációt nem áll módomban elfogadni. Licitet nem törlök. Árút visszavenni-cserélni, pénzt visszautalni nem áll módomban. Magánszemély vagyok saját megunt dolgaimmal, nem kerskedő.
Személyes átvételt munkám miatt nem tudom megoldani, kivételt képezve az 1ft-tól 500ft-ig  elkelt termékek, mivel a csomagolás és a postáravaló eljutást sem fedezné..... Csomagolási költséget nem számítok fel, kivétel ha a vevő külön igényel pl. bubis borítékot. Postázni egy héten 1, max 2 alkalommal tudok.  Öszzevárni lehet, de max 7 napig.
Emberek vagyunk bármi adódhat, így jelezd kérlek ha nehézséged adódik tudok várni-tolerálni de nem a végtelenségig. Amennyiben a kapcsolatfelvétel leütés után 2 napig, a fizetés leütéstől számítva 5 munkanapig nem történik meg negatív értékelés mellett a terméket újra hirdetem.
Negatív adása nem az én világom, és a jogtalan vádaskodás sem amibe már sajnos sikerült belefutnom rosszindulatú emberektől, így ezt szeretném kerülni!
: ) Köszönöm szépen a türelmed, amivel megtiszteltél hogy elolvastad ezt a pár sort!
Kellemes licitálást-vásárlást kívánok!



Jelenlegi ára: 899 Ft

Az aukció vége: 2014-10-25 00:02
. gyönyörű hatalmas kendő- sál nézz be sok van! giga - Jelenlegi ára: 899 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése