2014. szeptember 29., hétfő

EXTRA csini, FISCHBONE-s XS-es női tunika, felső - Jelenlegi ára: 1 390 Ft


FISCHBONE   "XS"   ( NEWYORKER - es ) 
Alig hordott, szinte teljesen ÚJ !!! Nagyon szép darab!
Nagyon csinos, igazán fitalos, szuper színösszeállítású tunika.
Akár egy leggingsszel, vagy egy nadrággal.
Nagyon vékony, kellemes, szellős anyaga van. 100 % pamut.
Khaki szín dominál, de kellmes passztellszínekből áll.
Költözés miatt nagyon sok  ruhát nem tudunk hova tenni, ezért kerülnek eladásra.
A holmik a saját ruháim, ezek ( M-es méretek ) , de mivel felszedtem pár kilót,
ezért sok már feszül rajtam, ezért válok meg tőle,  és a lányom holmijai,
( S méretűek ), Ő csak simán selejtezett, hogy szellősebben elférjen.  
!!!!! !!!!! !!!!! !
A fényképeknél azt vedd figyelembe!!! , hogy hiába nem volt bekapcsolva, a vaku,
ahova fókuszáltam, (általában középre), ott megváltoztatta az eredeti színt, mert ahogy látszik,
mindig egy pirosas, lilás elszíneződés látszik, ami az eredeti színt módosította. Ez engem zavart,
mert nem tudtam ugyan azt a szép színt produkálni, mint amilyenek valójában, hiába igyekeztem!  
TEHÁT : megkérnélek, hogy a képek szélét nézd, hogy ha az eredeti színt akarod látni !    : )  
      vagyis a fotózott dolog széleit.  Mint pl.: egy ingnél a váll, és nyak körüli, vagy az ujjrészen.
Köszönöm!!!!! !!!!



Jelenlegi ára: 1 390 Ft

Az aukció vége: 2014-10-13 07:45
. EXTRA csini, FISCHBONE-s XS-es női tunika, felső - Jelenlegi ára: 1 390 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése