2014. augusztus 9., szombat

Hello Kiss szép szőrmés mellény kapucnis! - Jelenlegi ára: 2 300 Ft

Egy szép szőrmés mellényt kínálok eladásra! : ) Szép állapotú, újszerű, én nem nagyon hordtam és nem találtam rajta hibát. A passzé sem bolyhos!  A fényképeken ami foltnak tűnhet, az legfeljebb a fényképezés miatt lehet.
Kapucnis, cipzáros, az alap barna steppelt anyagon vastag szőrmés anyag van, ami szürkésbarnás színű. A kapucni is szőrmés (sötétebb színű)! Alul barna passzés.  
Címke szerint M méret, szerintem S-re is jó, pl. rám is jó, lásd képeket : ) de nézd a mért méreteket is! Anyaga címke szerint 100% acrylic, és még 40% PU, 60% viszkóz.
Méretek:
- Hossza (válltól mérve): 55 cm
- Mell: 2x 40-44 cm ujj alatt mérve, és kiterítve, tehát felvéve azért még van egy kis hely : )
A postaköltség saccolt!
Budapesten személyesen átvehető, egyébként utalás után tudok postázni; ajánlottan szoktam postázni, sima levélként való postázás esetében nem vállalok felelősséget! Lehetőleg az aukció lezárása után kb. 1 héten belül rendezzük az adásvételt, ha ennél jóval később tudsz csak fizetni, akkor ezt még a termék leütése előtt beszéljük meg! Az aukció lezárása után a kapcsolatfelvételre 3 nap van emailben; a telefont általában nem tudom felvenni, de SMS-re tudok válaszolni.
Kérlek a leírás szerint licitálj-vásárolj. Ha valamiért mégsem felelne meg a leírásnak vagy ettől független probléma van, akkor vásárlás után illetve a termék átvétele után kérlek legkésőbb 2 napon belül szólj nekem, és remélhetőleg meg tudjuk oldani! : )
Persze ha bármi kérdésed van addig is, nyugodtan tedd fel itt a vásárlás előtt, válaszolok, amint tudok! : )
Köszönöm az érdeklődést!



Jelenlegi ára: 2 300 Ft

Az aukció vége: 2014-08-16 03:02
. Hello Kiss szép szőrmés mellény kapucnis! - Jelenlegi ára: 2 300 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése